Talent Pool - stanowiska marketingowe w Polsce
najbardziej poszukiwani eksperci i stawki rynkowe

W raporcie znajdziesz dane dotyczące stanowisk marketingowych w Polsce takich jak Marketing Manager, E-marketing Specialist, Marketing Performance Specialist, Social Media Specialist, Content Marketing Specialist, Graphic Specialist czy PR Specialist wraz z perspektywami na temat branży i jej dynamiką rozwoju w najbliższych latach.

Celem raportu jest dostarczenie właścicielom firm oraz ekspertom HR odpowiedzi na pytania takie jak:

  • Jakie warunki finansowe są obecnie najbardziej atrakcyjne?
  • Jakie świadczenia są najczęściej oferowane?
  • Jaka jest dostępność kandydatów z doświadczeniem w branży?
  • Jakie są główne powody, dla których kandydaci rezygnują z procesu rekrutacyjnego?

Raport jest również przydatnym źródłem informacji dla kandydatów, którzy chcą poznać najczęściej oferowane warunki w branży marketingowej.

Perspektywy rozwoju
branża marketingowa

W 2022 roku wartość rynku reklamowego online wzrosła o przeszło 615 mln zł, co przełożyło się na dynamikę wzrostu sięgającą 10%. Tym samym rynek osiągnął wartość ponad 6,8 mld zł wg raportu IAB Polska. Raport Publicis Groupe o ,,Rynku Reklamy i Mediów” wskazuje że największy wzrost wolumenu wydatków reklamowych w Polsce wygenerowały sieci handlowe, które przeznaczyły na reklamę o niemal 162,6 mln zł więcej w 2022 r., co stanowi wzrost o 7,1% wobec 2021 r.

Wysoka inflacja od kilku miesięcy negatywnie wpływa na nastroje zakupowe Polaków, jednak e-handel wciąż jest na fali wzrostowej. Według ostatnich danych Gemiusa zakupy w sieci obecnie robi już 77% polskich konsumentów. Według szacunków Strategy& wartość polskiego rynku e-commerce w latach 2018–2022 wzrosła o 127% (z 48 mld zł do  109 mld zł), natomiast do 2027 roku ma już sięgnąć 187 mld zł.

Zamów raport

Zostaw swoje dane kontaktowe,
a automatycznie uzyskasz dostęp do raportu.

"*" oznacza pola wymagane

Rynek pracy
stanowiska marketingowe

Marketing niemal zawsze znajduje się w zestawieniach zawodów przyszłości, ponieważ mimo rozwoju automatyzacji i sztucznej inteligencji, w dalszym ciągu nikt nie wpadł na rozwiązanie jak zastąpić ludzką kreatywność, a co więcej rośnie zapotrzebowanie na nowych specjalistów. Najnowsze badanie “Stan AI” wykazało, że 62% liderów marketingu i 66% liderów biznesu już zatrudniło nowych pracowników, aby pomóc w wykorzystaniu narzędzi AI/automatyzacji. Wg agencji Newseria od 2020 roku do teraz wzrost liczby ogłoszeń o pracę w obszarze e-commerce sięga aż 40%.

Raport Talent Pool sporządzony przez Talent Place ma za zadanie pokazać jak wygląda dostępność kandydatów z doświadczeniem oraz wskazać jakie warunki należy zaoferować, aby oferta pracy była atrakcyjna dla potencjalnego pracownika.

Jak znaleźć odpowiednią osobę,
która poprawi wyniki marketingowe i sprzedażowe?

Każda firma, która chce zdobywać nowe rynki i klientów stoi przed wyzwaniem powiększenia swoich zespołów marketingowych i sprzedażowych o osoby, które pozwolą na realizację ambitnych celów. Wiemy jak kluczowe jest dopasowanie kandydatów do branży, usług lub produktów, którymi będą się zajmować.

Jak oceniają nas nasi klienci?

Chcesz wiedzieć więcej?

Jeśli masz konkretne pytania prześlij je do nas przez formularz kontaktowy.

"*" oznacza pola wymagane

Poznaj nas bliżej

Dołącz do naszej grupy
i bądź na bieżąco
z Talent Poolingiem

TP_www_BOTTOM_05_grupa_new

Talent Place jest częścią Everuptive Group, dostawcy skutecznych rozwiązań dla biznesu, działających w oparciu o potencjał Internetu i nowoczesnych technologii.

Masz pytania? kontakt@talentplace.pl